AEG T58860

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T58860 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MarTan 06-11-2010
Geschreven voor: AEG T58860

Nu ruim 1 maand deze machine in bezit.
Het is een geweldige machine. Hij maakt veel minder lawaai dan verwacht. Stille stand nog niet eens uitgeprobeerd.
Zeker erg stil te noemen. Natuurlijk hoor je hem wel, maar hij is ook zeker stiller dan onze oude van 13 jaar (Bauwknecht).
De warmte die hij produceert valt ook zeker mee. Ik had meer verwacht als ik de forums mag geloven.
Als deze droogmachine op een wasmachine wordt gezet is het wel aan te raden om een tussenstuk te nemen van AEG zelf.
De klep van de condensor kan anders niet meer open worden gedaan en komt hij scheef op de wasmachine te staan.
Er zijn veel instel mogelijkheden. Nog niet alles is uitgeprobeerd maar de was komt goed droog uit de trommel.
De display geeft in het donker wel wat licht. Bij ons staat hij op zolder en is dit geen probleem. Geen idee of je dit uit kan zetten.
Erg prettig is ook de binnen verlichting en de grote trommel van 8KG. De Filters zijn erg gemakkelijk schoon te maken.
Erg handig is ook dat de trommel twee kanten op draait en als hij klaar is dit ook blijft doen.
Er wordt een afvoer slangetje bijgeleverd zodat hij direct op de afvoer kan worden aangesloten.

Jelle 26-10-2010
Geschreven voor: AEG T58860

Na 13,5 jaar onze nog steeds werkende Bosch toch maar eens vervangen. Erg wennen, opnieuw zoeken naar beste programma voor kleding/beddengoed. Prettig grote trommel voor 8 kilo wasgoed, trommelverlichting, verlicht display voor alle instellingen en verloop programma. Filters makkelijk te reinigen, alsmede de condensor.

Paar kritiekpunten: de Nederlandse sectie van de handleiding is gedeeltelijk dubbel afgedrukt, waardoor een gedeelte mist. Ook het bevestigen van de meegeleverde afvoerslang was even zoeken. Maar het werkt allemaal prima nu. Duurzaamheid is uiteraard een inschatting; 2 jaar algehele garantie, 10 jaar garantie op de koolborstelloze motor.

Babeth33 15-03-2010
Geschreven voor: AEG T58860

Apparaat mede uitgekozen vanwege het geluid, inderdaad, het apparaat is erg stil.
(voorheen hadden wij een droger van Whirlpool, 6th sense)
Veel programma's maar met name zinvolle droogopties.
Makkelijk in gebruik, even boelje erbij en het is duidelijk.

Wij hebben deze condensdroger direct aangesloten op de afvoer waar tevens de wasmachine op aangesloten zit.
Jammer dat uit de gegevens op de site niet duidelijk blijkt dat deze machine standaard met de bijbehorende slangenset geleverd wordt, deze hadden wij nl. nog los bijbesteld.
De slangenset aansluiten is ook zo gedaan.
Vooralsnog zijn wij blij voor deze machine gekozen te hebben.

Jolanda177 29-11-2009
Geschreven voor: AEG T58860

Heb vorige week een AEG Lavatherm 58860 gekocht omdat hij zo stil zn werk doet. Daarvoor was ik naar het Home Centre bof the Brands geweest om te luisteren. Ik ben tot op heden tevreden met de resultaten en ik vind hem fantastisch vanwege het zachte geluid